Wat een geweldige toernooiweek!

Vandaag - 10:05


Hoi leden,

Na een zeer geslaagd Baco Trucks Biesbosch Toernooi kijken wij als kantinecommissie met veel plezier terug op een mooie en gezellige week. Namens ons allemaal willen wij iedereen hartelijk bedanken die heeft meegeholpen om de kantine goed draaiende te houden.

In welke vorm dan ook: van schoonmaken en bijvullen tot glazen ophalen en alle andere werkzaamheden achter de schermen. Zonder verder namen te noemen, hebben wij opnieuw mogen zien hoe sterk onze vereniging is dankzij vrijwilligers met de juiste mentaliteit.

Jullie inzet, betrokkenheid en enthousiasme hebben er mede voor gezorgd dat het een geslaagde toernooiweek is geworden. Daar zijn wij enorm dankbaar voor.

Ook is het sommigen misschien al opgevallen dat er inmiddels een nieuw glazen ophangrek boven de bar hangt. Een speciale dank gaat hiervoor uit naar Rob van Andel van RVA Metaaltechniek & De Waal Metaaltechniek

Met sportieve groet,

Kantinecomissie TPV Werkendam

Nieuwscategorieën